Another day is passing by

Jaha. Så går denna dag också mot sitt slut. Och vad har jag gjort? Jo, tog en tur till farmor och farfar och överraskade dem med mitt sällskap och en bakelse. Trevligt va? Jag tänkte jag får väl säga "hej då" nu innan jag flyttar. Men farmor vill att jag ska ringa så dom får höra av mig! Yeah yeah! Jag trivs så i deras sällskap och jag hatar att de bor så långt bort. Tänk när de bodde vid mig så var jag hos dem minst en gång i veckan. Nu är de knappt en gång i månaden och jag tycker det är jättetråkigt!

Imorgon ska jag med Mikaels mamma och pappa på kalas ute i Lysekil hos Mikaels syster Anna vars dotter Frida fyller år. Hängde ni med? :) De har ju även fått ett nytt tillskott i familjen och det ska bli jätteroligt att få träffa dem! Jag vill också ha en bebis snart. Men tyvärr kan man inte satsa helhjärtat på både karriär och familj så det får väl vänta. *suck*

Nu ska jag se på family guy. Känner att jag behöver skratta lite. :)

/Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0