Day off

Idag är jag ledig från jobbet. Skönt, enda lediga dagen denna veckan sen kör jag fredag, lördag och söndag. Sen är det sommarlov en vecka till. Wiie! Och vad gör man  när man är ledig? Just det, städar och tvättar! Det har ju kommit lite i skymundan nu den senaste tiden. Har helt enkelt inte haft någon lust, men nu är det dags. Det är väl lite som en terapi för mig också och gå runt och städa åså. Jag är ju en av de få som faktiskt kan njuta av det.

Inatt drömde jag att Mikael kom hem på besök. Tänk om man ändå kunde drömma sanna drömmar någon gång? Man drömmer alltid saker som man önskar ska ske, eller som man inte önskar ska ske. Men det finns inget jag hellre skulle vilja än att han kom hem. Faktiskt. Detta är det värsta jag har varit med om och jag rekommenderar ingen till att göra så här!

Vi är bäst!

/Frida

Kommentarer
Postat av: älskling

lite småkul... att du är seriös samtidigt med den bilden, haha :D

2009-08-21 @ 04:54:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0