En knapp

Åh! Vet ni vad jag hittade? En knapp på internet explorer som gör att man kan köra en kompatibilitetsvy - då anpassas hemsidor som är skapade med äldre versioner efter så som det ska vara. Bra va? Så nu ser inte bloggen så knasig ut. Så ni som har nya explorer tryck på knappen (som finns mellan uppdateringsknappen och adressfältet) så blir allt som vanligt igen. Bra va?

Inatt är nog första natten på ett bra tag som jag sovit lugnt tror jag. Det var skönt! Nu ska jag göra i ordning mig för att jobba. Blir lite bråttom nu! 10-15 idag! :) Tur jag har bilen, och världens bästa föräldrar som låter mig ha den! Vad ska ni göra idag?

/Frida

Kommentarer
Postat av: marie

själv ska man jobba :D

2009-08-10 @ 12:08:15
URL: http://mahed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0