Fredag

Äntligen fredag. Fast egentligen är det inte så mycket äntligen för mig, jobbar ju ändå i helgen så vad spelar det för roll? Men nu är det ändå de sista dagarna innan jag är ledig en vecka för att sen ta tag i studierna igen. Men stannar nog hemma resten av veckan och så ändå. :)

Igår tränade jag handboll och idag vet jag inte en muskel som inte har träningsvärk. HAHA! Men det ska kännas att man har tränat, framförallt om det är den första träningen på några veckor. Visst? Vi får väl se om jag kommer klara av att gå imorgon, oftast brukar de värsta komma typ två dagar efter träningen. Om det nu kan bli värre, det återstår att se!

Ikväll ska jag bara ta det lugnt. Jenny var här nyss och Erica slingade och klippte hennes hår. Ska ju som sagt upp och jobba imorn, börjar 8 och slutar 15. Sen kanske det blir kräftskiva som Jenny försöker få med mig på. Men jag får se hur jag känner mig. :) Ska ju jobba på söndag också,  jobbar visserligen bara mellan 13 och 16 så det borde jag ju klara av, men får se helt enkelt. Vad ska ni ha för er i helgen?

/Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0