Home today

Åh! Det ska faktiskt bli skönt att få komma hem. Konstigt nog. Jag trivs jättebra här, men jag saknar faktiskt Trollhättan, min familj och mina vänner! Jag har redan bestämt träff med Weronica imorgon så det ska bli kul! Men först är det skola som står på schemat, har ju fått värsta sköna schemat; går tre gånger i veckan varav 1 h 45 minuter varje gång. Haha! Jag som tyckte det var slappt på HV, men jag antar att det tillkommer en del hemmaläsning. :) Men idag börjar jag 13.15 och slutar 15.00. Passar ju mig alldeles utmärkt eftersom ni vet att jag gillar sovmorgonar! :)


Nu ska jag käka frukost..och se Våra bästa år såklart! Adjö!

/Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0