I survived

Nu undrar ni säkert hur jag har klarat det nya miljöombytet vad gäller både stad och skola. Och jag måste nog säga att det har gått över förväntan. Jag var knappt nervös i morse och klassen jag hamnade i verkade helt okej faktiskt. Läraren verkade grym och allt kändes faktiskt bra. Nu är det värsta avklarat och imorgon har jag sovmorgon till 13.15, det behövs för både jag och carro var grymt trötta i morse när klockan ringde halv sju. Blä!. Det är nollning idag men det där har aldrig varit riktigt min grej så jag står nog över den. Orka gå runt med ett vitt lakan när man ska ut liksom. haha!

Igår kollade vi på tre lägenheter som vi hade fått erbjudande på. Vi tackade ja till en och de verkade positiva på bolaget så det känns som vi får den. Hoppas det i allafall! Hade vart gött o slippa leta längre nu..:P

Nu ska jag göra lite mat. Lasagne får det bli så får den va färdig när carro kommer hem. tänk sikken lyx! Ha de bra!

/Frida

Kommentarer
Postat av: Lena

Hej,va skönt för dej att första skoldagen är gjord.Hoppas ni får lägenheten ni tittade på.Det var väl duktigt av mej att hitta din blogg.Tryckte under Mikaels blogg. Kul att läsa din med.Ha de bra Kramar

2009-08-25 @ 18:07:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0