Inte klar än

Som ni vet köpte jag ju Stieg Larssons tre böcker i början på sommaren. Jag har inte läst ut den tredje än, så jag tänkte faktiskt att jag skulle ta och läsa lite ur den just nu. Bara så ni vet vad jag sysslar med en sån här fredagskväll. Jag har väl runt hundra sidor kvar att läsa och det är väl bäst jag kommer så långt som möjligt, för när skolan börjar lär det väl inte bli så mycket tid över till skönlitteratur. Tyvärr! Har jag en bra bok så älskar jag verkligen att läsa. Och dessa böcker är verkligen riktigt riktigt bra! Man kommer verkligen på andra tankar och man befinner sig i någon annans verklighet. Passar mig bra just nu eftersom jag inte riktigt trivs med min egna för tillfället. :) Senare ikväll ska jag hämta mammsen också så det passar nog bra att läsa lite. :)

God natt med er!

/F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0