Jag har slutat

Hej på er kamrater och fiender. Idag fick jag jobba till 19 istället för 15. Fick dock en timmes rast mellan 15 och 16 så jag hann åka hem och få i mig lite mat. :) Jag har också pratat med min chef om att jag ska flytta. Jag trodde det skulle bli ett jättestort problem typ att jag skulle få massa extratider bara för att jag inte kan de tider som jag fått längre fram osv. Men det gick över förväntan. Skönt! Jag har fortfarande kvar jobbet så vi ska ha kontakten och så om jag åker hem över nån helg och kan jobba. :) Skitbra! Det kanske gick så bra för hon blev så glad över att hon äntligen blir av med mig. HAHA! Nerå, det tror jag inte..Men skönt att ha en sak avklarad på "Att göra- listan".

Imorgon ska jag träffa Jenny, var ju jättelängesedan så det ska bli trevligt. :) Sen är det jobb från 17-20.30. Yey! Hoppas de inte ringer in mig tidigare. Jag orkar inte. Är ju inte sådär jättepepp på att jobba nu faktiskt. Inte pepp på att göra något. Jävla pojkvänner som drar utomlands utan att ta med sina flickvänner. Vad ska det vara bra för? På hösten dessutom. Då vill man ju ha mysiga filmkvällar, krypa någon nära och värma sig tillsammans med någon. Åh! Ne nu får jag stimulera tankarna till något annat. Men idag har det varit en mittemellan dag. Varken up eller down med humöret. Känns som jag bara är som luft nu. Bara är liksom. Jag får prata med Mikael sen hoppas jag - och då hoppas jag även att det känns bättre. Åh - varför ska vi vara så långt ifrån varandra? :(

/Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0