Kortedala cup

God kväll!
Nu sitter jag här en stund innan läggdags, jag blir hämtad 06.30 imorgon bitti så det är bäst jag lägger mig i tid ikväll så jag orkar gå upp. Ska nämligen åka till Göteborg för att spela Kortedala cup, ska bli jäkligt kul! =)

Idag har jag spenderat dagen med Weronica, alltid lika trevligt. Sen gick jag hem till mamma och pappa och spenderade hela kvällen hos dem, vi såg på Män som hatar kvinnor och mös. :) Fick även en present av min kära syster; ett kollegeblock som jag väl behöver! Ett som jag kikat på men som jag aldrig köpt för jag tyckte att det var dyrt för ett kollegeblock. Jag har dock inte köpt något annat heller så det var välbehövligt, har hittills fått anteckna i min gamla anteckningsbok men nu har jag alltså en ny och fräsch som är rosa. :) Wiiie! Tack så mycket! ♥

Vi hörs imorn mina vänner, då jag förmodligen kommer ha stela ben och muskler. HAHAH!

/Frida



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0