Nattuggla

God natt! Sitter uppe och väntar på att klockan ska bli tillräckligt för att åka mot Göteborg och Landvetter. Mor och far kommer hem inatt. (Hej då, bilen) Jag kan väl inte skryta med att jag är en nattuggla precis, fast det vet ju ni som känner mig vid det här laget, men jag hoppas att jag kan hålla mig vaken på vägen i allafall. Tanka måste jag göra med. Ofta man gör det mitt i natten, känns lite obehagligt faktiskt. Men det får la gå det med. Jag har inte kunnat sova något heller. Jag försökte somna så jag kunde få sovit ett par timmar i allafall men icke. Varför är det alltid så? Men det finns la en mening med det, hade förmodligen försovit mig annars, även fast jag är väldigt lättväckt. Nåja! Dags att åka! Se upp på vägarna!

/Frida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0