Sista dagen

Hej på er!
Idag gjorde jag alltså min sista dag för denna sommaren. Ni anar inte hur skönt det känns! Det ska bli skönt att få vara ledig nu en vecka innan skolan börjar så man hinner vila upp sig lite och få ordning på saker och ting.

Nu väntar jag på att Weronica ska höra av sig så ska vi ta en liten powerwalk runt kanalen. Fast vi får se hur snabbt det går, det blåser ju typ storm ute så det kommer säkert vara lite motigt på sträckorna. Men ut kommer vi i allafall och det är ju inte dumt det, eller hur?

Och för er som undrar; jag åkte på den där kräftskivan igår. Men gud vilket knepigt folk det var där alltså. Nästan bara tattare och bönder, fast å andra sidan kanske man inte ska räkna så mycket annat när det håller till utanför Hjärtum. Men jag slapp att sova i tält i allafall för jag hittade en som skulle hem som bodde vid mig typ så det var gött det. :)

Nu ska jag byta om så jag är färdig när grannen nu ringer. Ha det bra så hörs vi säkert senare!

/Frida

Kommentarer
Postat av: marie

hejejj! hur mycket ska du ha för soffan om du ska sälja den till mig? :$

2009-08-17 @ 11:05:48
URL: http://mahed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0