Sista dagen

Usch! Det känns redan tomt. Och han har inte åkt än. Hur ska detta sluta? Jag avskyr att jag ska jobba kvällen idag. Kunde ju vart vilken kväll som helst, men inte denna! Varför ska man ha sån otur egentligen? Slutar 22. Men är det som vanligt blir det 22.15. Så jag lär inte vara hemma förns halv - och då sover väl Mikael. Han åker inatt. Det börjar bli jobbigt nu. Riktigt jobbigt - jag börjar se att det blir verklighet. Innan har det ju varit så långt bort. Men nu är det bara några timmar kvar. Jag försöker hålla masken också. Säga att det är ok. Fast att det känns som ett stort svart moln över mitt huvud..och inom mig. Jag försöker intala mig själv att vi faktiskt ses snart igen. Men snart har ju alltid inneburit några timmar - inte månader. Det är jobbigt att jobba när man känner så här också. En stor klump i magen. En klump som vägrar bli mindre. Och det beror inte bara på att han åker - utan även allt runt omkring. Gud! Jag längtar till att är över och till allt har ordnat upp sig. Jag längtar till jul. Nu ska jag försöka sova.

/Frida

Kommentarer
Postat av: rövet

det kommer gå bra, tiden går fort vet du väl, men fattar att de suger:S men du kommer ju flytta också, massa nytt! snart e det december ska du se:)

pOsset

2009-08-07 @ 11:16:29
Postat av: syster

håller med terr!!

allt kommer gå bra, du får lite som en nystart i livet.. med flytten och så! du har alltid mig vid din sida, som du kan ringa dag&natt! ställer alltid upp! :)



det går fort ska du se!

2009-08-07 @ 18:48:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0