Tisdag

Den värsta dagen på hela veckan. Jag hatar tisdagar. Jag hatar tisdagar mer än måndagar. Blä! fråga mig inte varför. Men antagligen är det för att det är så  långt till helgen. Men samtidigt så är det ju fel att säga så också, med tanke på att man ska ta vara på varje dag i veckan och inte bara lördag och söndag. Men ibland kan det ju faktiskt vara svårt. Men nu ska jag i allafall ta vara på den här dagen genom att vara så trevligt som jag kan mot kunder och medarbetare från 11-20.15. Det är lite ansträngande att vara trevligt när man är hängig och sjuk. Och just idag känner jag mig lite konstig också. Knepigt. (Men är inte jag alltid konstig?) Glöm inte att ta vara på dagen - även fast vädret inte är på vår sida!

/Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0