Veckans hiss/diss

Idag tänkte jag lägga upp veckans hiss/diss i tid. Relativt i tid i allfall.. Jag antar att ni kan förutspå lite av den i allafall.

Veckans hiss:
Hade en ledig helg första gången sedan jag började jobba. Skönt!
Solen kom! Som vi har väntat. Dessvärre jobbade jag ju mestadels men hann med några strålar igår.
Antagningsbeskedet! Jag kom ju in! Det känns jäkligt gött!
Reklam. Tro det eller ej, men det är nog det enda roliga som droppar ner i min brevlåda!

Veckans diss:
Mikael åkte till USA. 4.5 månader. Jag hoppas att det blir de snabbaste 4.5 månader någonsin! ¨

Något mer dissar jag inte för det finns inget som kan mäta sig mot detta. Men det är väl bra att man är lite positiv med att ha fler hissar än dissar? Eller hur? Nu är det sleepytime. Natti natti!

/Frida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0