20 frågor

1. Värsta känslan?
Brustet hjärta

2. Bästa känslan?
Att känna att man har personer som bryr sig om en

3. Din första tanke när du vaknar?
Vad är klockan?

4. Vilken ringsignal har du på din mobiltelefon?
Iyas - Replay

5. Har du någonsin varit kär?
Ja

6. Vad har du på väggarna i ditt sovrum?
Tapeter

7. Vad har du under sängen?
Damm

8. Ser på?
Mycket, men favorit är som bekant South Park

9. Lyssnar på?
Mitt hjärta

10. Skriv nått smart!
Nått smart.. ?

11. Om du fick träffa vem du ville död eller levande, vem?
Hmm. Eminem

12. Vad stod det i ditt senaste mottagna SMS?
Det får ni inte veta..

13.Vad vill du bli när du blir stor?
Mindre

14. Hur skulle dina vänner beskriva dig?
Det beror på vilka av dem man frågar. Men glad, enveten och speciell tror jag går hem hos de flesta

15. Vilket är ditt lyckligaste ögonblick?
Alltså, egentligen var det när jag åkte till USA och fick se Mikael igen, men jag säger studenten istället.

16. Vad skulle du vilja vara världsmästare i?
Allt?

17. Vilken kroppsdel klarar du dig utan?
Blindtarmen

18. Vilken superhjältekraft vill du ha?
Kunna frysa och spola tillbaka tiden

19. Vad är du beroende av?
Kärlek och närhet

20. Vad skulle du ta med dig till en öde ö?
En båt så jag kan ta mig där ifrån när jag tröttnat

/Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0