Commercial message

Det finns så många saker jag borde göra men ändå inte gör. Det står liksom längst ned på listan. Och över dessa saker står saker som "inte göra något, sjunga, glo på tv, snoka in andras bloggar, snoka på facebook" Riktigt väsentliga saker om jag får säga det själv. Imorgon ska jag nog ta mig en tur till K-town city och se om jag hittar några julklappar. Det känns som det är dags att jag göra de nu, eftersom jag jobbar varje dag fram till jul from 19e HELA dagarna så kommer det inte finnas någon tid till det sen..Det roligaste med julklappar är när man får slå in dem själv. Speciellt när det blir en riktigt fin inslagning. Jag har aldrig varit bra på sånt, det vill jag inte påstå. Men det blir mer personligt och dessutom hör det till. Visst?

/Frida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0