Första december

Herregud! Vad tiden går!! Redan första december och det känns så skönt att ha tatt sig igenom november, den tråkigaste månaden på hela året. Varför finns den ens liksom? Enligt kalendern så har vi nu lämnat hösten bakom oss och härliga vintern har tagit oss med storm. Dessvärre har vintrarna blivit allt mer höstiga också, men i år kanske det blir skillnad? Det är faktiskt frost på  blommorna där ute. Mysigt!

Första december alltså, bara 23 dagar kvar till julafton. Tanken slog mig att jag måste börja köpa julklappar. Vilket jag också har gjort idag, två stycken i allafall, varav en till mig själv. Haha! Jag måste vara det största egot som går på denna jord, efter Anna Anka. Det hade varit roligt om man skulle lägga den under granen (God Jul Frida önskar Tomten) och sen öppna den på julafton och se mammas och pappas min "Vem fan har köpt den?!" Hahaha.

Vad ska ni köpa för julklappar i år? Jag har ingen aning om vad jag ska köpa till min kära syster och bror, mamma o pappa är redan ordnat. Hmm. Har ni något tips??

/Frida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0