Tjiho!

Nu är klockan mycket och det är dags för mig att hoppa i säng, men jag tänkte att jag skulle ge er ett livstecken först. Så tyvärr - I'm still alive. Ni slipper tydligen inte undan mig hur lätt som helst, hur mycket ni ens önskar. Moahaha. Men idag har varit en helt okej dag faktiskt. Det blev dock ingen thaimat, thaiarna har väl inte lärt sig hur telefonitekniken fungerar och att svara i telefon. Men jag är inte bitter. Det blev i allafall en tur till Överby med syster där jag fick shoppat (igen). Så nu har jag något att ha på mig till helgen. Party party på lördag! YEAH! Lipz och jag fyller år och det ska självklart firas fullt. Jag ser faktiskt fram emot det riktigt mkt. :) Hoppas att vi ses där btw!

Nu börjar sömnen få övertag så det är väl dags att gå och lägga sig innan någon allvarlig olycka sker här. Natti natti!

/Frida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0