Vaccin

Gud vad det tjatas om svininfluensa och vaccin mot denna pest. Ska ni vaccinera er? Eller har ni redan gjort det? Jag är ytterst tveksam, av flera orsaker; Jag är LIVRÄDD för sprutor. Inte för att dom gör ont, men själva känslan. Usch ne nu mår jag illa. Sen alla biverkningar som denna dunderspruta verka föra med sig. Fan! Då måste man ju planera in en dag/vecka som man har tid att vara sjuk på. Innan jul passar sig inte. Pappa tyckte jag va dum som ens tvekade på att den. Eftersom jag tydligen reser så mycket. Men det gör jag väl inte? Jag har bara vart i Thailand och i USA i år. Är det mycket?? Not to me. Än är min kvot inte uppfylld.



Vaccinera, vaccinera inte, vaccinera, vaccinera inte...?

/Frida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0