Vaken

Idag vaknade jag tidigt. Kunde somna om men fan, dessa jäkla drömmar asså. Usch! Jag vill bara få ett slut på det. Blä!

Idag är det i allafall fredag. En dag närmare min födelsedag. En dag närmare my big time party imorn! Kul det ska bli att få hit alla tjejorna! Wie! Dricka är fixat. Var på systemet igår och handlade för 549:-. Hahahaha. Men man fyller ju bara 21 en gång i livet. :P Outfit är fixat. Det känns bra att veta vad man ska ha på sig för en gång skull.

 

Nu är det ju Våra Bästa År på tv. Spännande! Tänk att man kan bli så fast.. och förresten, vi drabbades av strömavbrott förut, tydligen har hela Trollhättan gjort detta. Men det var innan det hann och börja så jag är glad att jag kan se på det. Tur i otuen! :P

/Frida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0