20 juli

Idag fyller min älskling år. Det börjar märkas att han börjar bli en gamma gubbe. Han går och lägger sig tidigt och går upp tidigt. Jag menar, det är ju inte för att jobbar. Han börjar väl helt enkelt komma upp i åren. Tur att man har ett tag kvar och att man fortfarande känner sig om 12 år ibland. Men det är väl inget fel med det? Inte för att jag skulle vilja vara 12 år igen, usch! Tänk så liten världen är då. Jag vill fylla 26 sen kan jag stanna där och inte fylla något mer. Där är man ju mogen för det mesta. Typ, jobba, skaffa familj, hus och hela den där baletten, fast man ändå inte är för gammal. Perfekt ju?

Idag blir det i allafall en tripp till Göteborg och till Ullevi för att kolla  när AIK slår GAIS på bortaplan. Jag ska nog hinna med att köra ett odds innan det. :) Jag hoppas även att min present som jag beställt till Mikael dyker upp någon dag snart. Jag beställde ju den ändå för en vecka sedan, fast den fanns inte i lager men den va beställd för deras leverantör. Men men, vi får helt enkelt hoppas och se. Jag kan bjuda han på donken sen som en liten kompensation. HAHA! Vad ska ni göra idag?

/Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0