Allt har sina för- och nackdelar.

Det bästa med att börja sent är att man får sova ut ordentligt på morgonen. Och att man kan hitta på något innan. Det sämsta är arbetsdagen känns längre eftersom man har jobbtankar i huvudet hela dagen innan. Och att det hade vart skönt att redan vara  klar med arbetsdagen vid typ 14 så man kan göra nåt efter. Men ni som känner mig vet ju hur jag är, föredrar sovmorgon. :) idag blir det i allafall en sväng ut till Överby med Weronica innan jobbet drar igång. Nice! Så ni lär inte höra från mig förrän ikväll efter jag slutat. Hoppas ni klarar er!
Goodbye sunshines!

/Frida

Kommentarer
Postat av: marie

hahajag jobbar med kväll ;) nej är väl ledig i tre dagar kanske:P

2009-07-22 @ 10:50:50
URL: http://mahed.blogg.se/
Postat av: Anonym

ja,jag ska tänka på saken, får ta mig en rejäl funderare, haha nej så farligt är de väl inte att byta hårfärg minsann ;)

2009-07-22 @ 11:08:24
URL: http://aammaanndaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0