En kalldusch

Igår satt jag och väntade på att regnet skulle komma hela dagen. Så roligt hade jag. Men det kom till slut och då behövde jag inte vänta längre. Det känns mycket skönare en dag. En rejäl avkylning behövdes faktiskt. Men det är fortfarande ganska varmt ute men det är inte lika kvavt längre. Luften känns mycket friskare. Men jag hoppas att solen kommer tillbaka snart, jag är ju ledig två veckor till så jag tackar mer än gärna ja till lite mer sol och bad. :) Idag vet jag inte vad jag ska hitta på. Funderar på att ta en sväng in till stan och kika lite. Så man kommer ute lite.. Vad ska ni ha för er idag?

/Frida

Kommentarer
Postat av: syster

kan du hjälpa mig dååååå, så att man ser vart man skall kommentera!!

2009-07-06 @ 23:55:43
URL: http://eericak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0