Evening

Vad jobbigt det är när Mikael redan har somnat och jag ändå känner mig relativt pigg. Fast ska jag vara helt ärlig så känner jag att tröttheten börjar smyga sig fram. Kanske somnar om jag bara ger det en chans? Vem vet. Jobbet idag gick bra, det flöt på hela tiden så man hinner liksom inte att stanna upp, och det på ett positivt sätt. Dock känner man nu att man är ganska slut i huvudet i och med att man sitter och gör samma sak hela dagen. Men roligt har jag - något annat kan jag inte säga! Blev tillfrågad att jobba på fredag också, hade inte i tanke att det var kalas för Mikael och hans pappa då. Men får se, jag frågade om tiden gick att byta så jag slutar tidigare (fick tid mellan 11-20). Så hoppas kan man ju göra. Annars är de ju fina pengar sen. :) Nu ska jag bädda ner mig lite och vänta på att 2½men ska börja. Så bra! Natti!

/Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0