First day

Idag är det min riktiga första dag på jobbet efter min "semester". Jag jobbade ju i onsdags och fredags förra veckan men då blev jag ju inringd så det var ju inte riktigt samma sak. Tycker jag. Men nu drar det alltså igång med fyra veckor på raken från 17-22 idag. Hur ska jag orka? Efter all denna ledighet är man ju liksom van att inte göra något. Men man kommer väl in i det också och vänjer sig som med allt annat, eller vad tror ni?

Igår var det i allafall trevligt. även fast det bara blev oavgjort. Men det var faktiskt en rolig match ändå. :) Lite bilder från gårdagen: (och nej, jag har inte hittat min USB-sladd till kameran eller köpt en ny, bilderna är tagna från mobilkameran så det får duga så länge)

          


Födelsedagsbarnet

/Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0