Fyrverkerier

Jag såg precis avslutningen av Fallens dagar från mitt fönster. Som alla andra år avslutades det traditonellt med fyrverkerier för hundratusentals kronor. Det är mäktigt och fönstrena skakade tillochmed ända här borta på Hjortmossen. Och så nära är det ju inte så ni kan ju tänka er! Men Smulan verkade inte gilla det lika mycket som jag. Hon ser helt förskräckt ut stackarn. Jag kommer inte ihåg att hon reagerade så här förra året, men då var hon visserligen en liten kattunge och precis hämtad här så hon brydde väl sig inte så mycket om omvärlden. :) Mammas skruttefia! Nu är det Walk the Line som gäller. Ciao!


Stackarn!

HAHAH! Jag bar precis Smulan till fönstret för hon vågade in gå dit. Och när vi kom dit så började hon morra som fan. HAHAH! Det var lite roligt. :P Sötnos!

/Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0