Kalas

Gårkvällen var riktigt lyckad och mysig. Vi åt jättegod mat på Koppargrillen (Fläskfilé bearnaise) och de måste servera den godaste bearnaisesåsen i världen. Kanske inte världens nyttigaste- men någon gång måste man väl få unna sig detta? Filmen var också rolig. Skrattade ett antal gånger som jag inte kan räkna till, den var väldigt.. hmm vad ska man säga? Bög och snusk. Rekommenderas inte till barn under 15 år.

Idag/ikväll har vi varit på kalas hos Filip som fyllde åtta år. Filip är Mikaels brorsbarn så det var trevligt att träffa lite släkt och vänner. Innan var Emma och Frida här (Mikaels systersbarn) och de spelade Guitar Hero, jag tog ett foto på dem men datorn och mobilen verkar inte vilja samarbeta så tyvärr kan jag inte visa er. Men sött var det iallafall och duktiga var de!

Nu är jag bara ledig en vecka till innan fyra veckors jobb står på schemat. Men jag ser faktiskt fram emot att jobba, när ändå alla andra jobbar kan väl lika gärna jag göra det också? Finns ju inget att göra nu änåd, speciellt inte i detta vädret. Och jag behöver pengar då detta förmodligen är min största ekonomiska kris  på många många år. HAHA!

Håll utkik senare! Ska försöka hinna med Veckans hiss/diss också! Om jag inte råkar somna.

/Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0