Nyklippt

Oj då! Jag ser att jag ligger lite på latsidan vad gäller bloggandet. Mycket annat också för den delen. Men i allafall så har jag väl helt enkelt inget intressant att blogga om. Jag känner att jag håller på att bli sjuk. Just nu är jag "bara" förkyld men det känns som det kommer bli värre. Har ont i hals, huvud och känner mig allmänt slö. Men jag hoppas att jag ska klara  mig ifrån att bli sängliggande, måste ju jobba!! Nu har jag i allafall nyss blivit klippt, och nu är det Mikaels tur. Han får göra en liten makeover innan han drar till USA. Ibland är syskon bra att ha, eller hur?

Idag jobbar jag 17-22 så ni lär nog inte höra något mer från mig idag.Om jag inte har nåt speciellt att berätta när jag kommer hem. HAHA! Men.. Vad skulle det vara? Ha det gott mina vänner!

/Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0