Resa?

Gud! Mamma och pappa åker till Rhodos en vecka på söndag. Gottegrisar! Och gissa vem som får köra dit och hämta dem från landvetter? JAG! Fast jag gnäller inte, jag får ju bilen helt för mig själv hela veckan. Vilken kan behövas med tanke på att jag jobbar en hel del då. Nice! Sedan pratar de på att boka en resa till Thailand i december. Den femte. Och då frågade de om jag och Erica ville följa med, de bjuder men vi får stå för fickpengar och sånt själva. Kanske skulle va nåt? Men jag får ju se med skolan och så, det är så jobbigt när man går så här i ovisshet som jag gör nu! I hate it! Jag måste ha koll koll och åter koll. Jag funkar liksom inte annars. Nu blir det liksom "ne men jag kanske flyttar så det är ingen idé" eller "om jag flyttar ska jag göra det" osv.. Men jag får stå ut i två veckor till..Såna smällar får man ta ibland. Nu ska jag rensa kattlådan. Smulan har skitit och ni som vet hur kattskit luktar så är det ju inte någon fröjd för luktsinnet direkt. UEW! Ha de gott!

/Frida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0