Söndag

Åh! Sista helgen på min "semester". Eller sommarlov. Eller vad man nu vill kalla det. Jag är ju visserligen ledig imorgon med. Då fyller älskling år! :) Vi ska åka till Göteborg och se på Gais- AIK. Heja AIK! Det ska bli kul! Gårkvällen slutade med utgång. Dock drack jag bara två cider och en öl så det vart inte mkt till håll i gång för min del. Tyvärr. Jag var faktiskt sugen - men så vart alltså inte fallet. Jag och Mikael var hemma vid ett igen. :) Nu är det dock slut på denna fyllehelg, det är faktiskt skönt  när det är över. Så mycket folk överallt så det är kaos i hela stan. Så stängde Langosståndet innan 12 igår så vi blev utan det också. Det som man sett fram emot hela veckan liksom. Jaja. Det har väl sin mening det med? Nu ska jag kolla vart Smulisen håller hus. :) Ha det gott!

/Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0