Sovmorgon

God morgon på er! Idag tog jag mig en liten sovmorgon, får ju passa på när jag int börjar tidigt. Fast jag vaknade kvart över tio så jag har ju varit vaken en stund, men det var skönt att inte behöva vakna till någon väckarklocka! Idag är det lika trist väder som det varit de senaste veckorna. Jag avundas min mor och far som förmodligen ligger på stranden på Rhodos nu. Men en annan har ju ett jobb att sköta. Idag börjar jag 16 och slutar 20.30. Lagom tid. Fast jag är beredd på att de ska ringa in min tidigare, men det återstår att se. :) Fick ju stanna över en timme igår. När det är löning och regn tycker folk det verkar passande att handla. Men det är kul när det finns något att göra! :) Nu ska jag göra i ordning mig lite. Ska hämta Mikael sen när han har slutat. Vad ska ni göra idag?

/Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0