Till kusten

Nu är jag hemma från Karlstad igen. Det var en riktigt härlig stad och jag och Carro hade jättetrevligt. Fick cykla runt med henne på pakethållaren till nästan alla stadsdelar i Karlstad när vi besökte olika bostadsbolag - till ingen nytta egentligen. Jag har bilder som jag komma ladda upp här i helgen någon gång. Så ni får hålla utkik efter detta. Nu blir det i allafall en tur ut till kusten, man får ju passa på när solen skiner. Se till och utnyttja dessa underbara dagar som solen bjuder på, och är det för varmt? Tänk på hur det känns i januari med snöslask och och tjocka dunjackor - detta är väl mycket bättre? Och en sak till - Drick mycket vatten! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0