Veckans hiss/diss

Here it is. Den som alla längtar efter. Men jag vill ha lite gehör. Ni är väldigt dåliga på detta måste jag säga! Skärpning!

Veckans hiss:
5- årsdag med älsklingen - Så mysigt och så härligt! Mer sånt här! Äkta kärlek :) ♥
Fallens dagar - Även fast man gnäller att det är mycket folk överallt så är det roligt att det händer nåt!
Söderling vann Swedish Open i Båstad - Äntligen har vi fått en ny höjdpunkt vad gäller sport!
Kalas för kusinen - Även om det börjar bli tjatigt med kalas för min del så var det roligt att träffa min släkt.

Veckans diss:
Sista veckan av mitt sommarlov - Som delvis avslutades med arbete.
Ont i fötterna - Visst, det är snyggt med högklackat men jäklar vad ont man får efter ett tag alltså!
Huvudvärk - ihållande som vägrar att ge med sig. Symptom på svininfluensa?
Solens försvinnande - Hallå, vart tog du vägen? Jag börjar tappa färgen igen! Tråkigt!

Nå, håller ni med eller inte? Nu ska jag i allafall sova! Natti!

/Frida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0