Veckans hiss/diss

Hej på er! Här kommer veckans hiss/diss!

Veckans hiss:
Lönen! Ja! Jag har ju turen att vara en av dem som får lön 25:e! Wiho! Att det var 1000 kr mer än väntat satt ju inte heller helt fel.
Jobbet började. Äntligen känns det som man gör något vettigt på dagarna. I det här vädret kvittar det ju!
GAIS- AIK. Rolig match! Och vädret var bra. Känns ju toppen! Visst?
Glada människor! Visst blir vardagen mycket roligare om folk är glada och trevliga?

Veckans diss:
Slut på semester. Visst känns det konstigt att jag hissar att jobbet börja och dissar att semestern slutar? Hoppas ni själva förstår meningen. ;)
Huvudvärk. Återigen, huvudvärk. Det måste vara något fel. Men det verkar inte tyda på svininfluensa..
Regnet! Asså jag blir inte klok på vädergudarna! Fattar dom inte att för mycket regn inte är bra. Och inte för lite. Brukar man inte säga att lagom är bäst?
Frosta av frysen. En fredagskväll! Roligt? Nja. Långdraget - JA! Shit! Fick ju hålla på hela natten. (Ändå ställde jag in en kastrull med kokande vatten efter tips från Therese!)

Vad tror ni? Håller ni med? Kommentera gärna!

/Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0