Veckans hiss/diss

Här kommer som alltid på söndagar veckans hiss/diss. Observera att det jag hissar eller dissar är sådant som på något sätt berört mig eller mina nära den gångna veckan. Så ni vet. :)

Veckans hiss:

Bada - Som ni vet gjorde jag premiärdoppet i veckan. Oh gud vad härligt det var!
Karlstad - Det känns som jag redan har kommit in och flyttat dit. Jag längtar - tro det eller ej!
Uteserveringar - Finns det i något mysigare än att sitta och fika solsken och behaglig värme? Eller varför inte avnjuta en kall öl.
Familjen - Finns det någon annan på jorden som förstår en så bra som ens familj gör? Jag tror inte det! Familjen är bäst!
Grilla - Kött, korv, grönsaker allt! Grillat är nog det godaste som finns. Själv föredrar jag kött eller egengjorda hamburgare! Mums!

Veckans diss:

Insekter - Det absolut värsta med sommaren är alla äckliga djur som dyker upp, getingar, myggor, osv. You name it!
Rix FM-festivalen - Ja, den var väl inte en höjdare, inte i Karlstad i allafall. Förhoppningsvis bättre här i Trollhättan om 2 veckor!
Snålt på kontot - Alla räkningar och hyror ska fortfarande betalas - även fast man har sommarlov! Det är kass!
Skoskav - Man får ont, ont och ont. Helt meningslöst! Eller hur?
Okända beundrare - Vem är du och vad vill du? Jag hatar att få sms av personer som påstår sig tycka om mig när de inte ens vågar stå för vem de är. Lägg ner!

/Frida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0