Lite frågor?

Jaha, tänker ni. Varför har hon gjort så här nu? Ska hon sluta helt med sin förra blogg? Vad är det som pågår egentligen? Svaren är enkla. Jag har helt enkelt tröttnat på utseendet på min förra blogg, namnet var alldeles för töntigt och för barnsligt (borde det egentligen inte passa mig då?) så jag valde helt enkelt att starta om från ruta 1, med ett helt nytt namn och ett helt nytt utseende. Lite roligare, tycker jag, dessvärre kommer väl innehållet vara detsamma så där sker väl inga störra förändringar, tyvärr. Det är ju fortfarande samma författare men jag hoppas att ni kommer trivas med min nya blogg och att ni förhoppningvis fortfarande tycker det är lika roligt att läsa som innan. Och att ni gillar det nya utseendet förstås.

/Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0