Midsommar

Vad helgerna går fort! Visserligen är nästan hela söndagen kvar så vi får väl se till att njuta in i det sista. Midsommarhelgen har för min del tillbringats i Munkedal. I en liten gul söt stuga. På landet. Med Mikael och hans familj. Det har varit riktigt trevligt och skönt att få komma bort. Lite miljöombyte är ju aldrig fel. Men nu är jag tillbaka till civilisationen igen och det känns skönt att vara hemma. Smulan har varit hos mor och far hela helgen. Hon kanske stannar där resten av veckan med, jag drar ju till Stockholm imorgon och stannar där till torsdag. Datorn åker självklart med, jag hoppas det finns internet på hotellet så jag kan slänga iväg ett blogginlägg eller två. Har er midsommar varit lika trevlig och mysig som min?

/Frida

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilken fin blogg du gjort!

Hoppas du hade en bra midsommar!

Kram kram

2009-06-22 @ 14:24:19
URL: http://mullemilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0