Det har hänt igen

Jaha! Så har man sovit bort ytterligare en morgon. Vaknade för tio minuter sen. Fan va segt! Men skönt var det i allafall, jag älskar att sova. Kanske inte i en tältsäng, men det funkar det också.. Nu är det bara jag och Smulan som sitter som två zombies, Erica sover fortfarande. Smulan ser ut att hoppa på och attackera mig vilken sekund som helst, men det ska inte få hända. Dampkatt. Hon måste seriöst ha någon typ av DAMP, för make till katt har jag aldrig varit med om. Men jag älskar henne för det. Nu ska jag koka två ägg sen SKA jag sätta mig med tentan. Jag har som mål att göra klart fråga 1 idag, (vilken jag egentligen skulle ha gjort i måndags) och börja på fråga två och förhoppningsvis göra klart den också (vilket jag skulle ha gjort igår). Det ser ut som att jag får sitta hela helgen med detta. Blä! Så är det när man inte gör det man ska och hittar massa andra "roligare" saker att göra, som att blogga exempelvis.

 

/Frida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0