En början

Ja, som ni ser har det skett små förändringar här på bloggen. Hoppas ni är nöjda med dem. Lite coolare, lite mer Frida. Min favoritfärg är ju svart. Så bra! Rosa är fint det med. Men nytt liv =ny blogg. Och lite förnyelse är väl aldrig fel? Nu är det bara headern kvar. Men jag behöver en proffsfotograf som kan ta en grym bild på mig. Anyone? Annars är det väl jag själv som står högst upp på listan. :P

Imorgon är jag ledig! Ska bli skönt, men funderar på att ta en sväng till universitetet ändå och kolla om det finns några böcker man kan läsa i. Ja, skollitteratur förstås. Jag behöver verkligen komma i gång med det nu känner jag. Ta tag i allt vad som innebär att vara student. Men som student så lever man ett  ganska simpelt liv. Festa - sova - fika - slappa. Och just det ja, plugga! Men det är ju inte prio ett direkt! Det är därför studentlivet är så bra, för man kan göra vad man vill när man vill. Jag skulle kunna vara student livet ut. Tyvärr betalar inte CSN särskilt bra, och inte heller hur många år som helst så det är praktiskt (ekonomisk) omöjligt. Om jag inte gifter mig rik förstås. Anna Anka. Haha!

Nu ska jag kolla på South Park och charmas av Butters igen. aaah!
Natti!

/Frida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0