Första natten

Vad skönt! Jag har faktiskt sovit riktigt gott idag. Utan några konstiga drömmar utan några panikångestattacker eller nåt. Så härligt! Jag behövde det. Jag sov i "min" AIK-tröja, och hade hjärtat intill mig. Det kanske gav mig ett visst lugn och en trygghet? Vad vet jag? Men skönt var det i allafall.

Idag är jag också ledig. Har bara skola imorn denna veckan. Och då är det ett seminarie där vi ska redovisa ett grupparbete. Jag tänkte börja med det idag. Vi ska skriva om Greenpeace, så är det någon som besitter någon bra information om denna rörelse är ni välkomna att dela med er av den! :) Blanda gärna in lite politik också. Eftersom det är politik jag läser om jag inte minns helt fel. Jag har ju inte varit i skolan sen 23e september. Haha!

Idag ska jag försöka ta lite bilder av lägenheten och lägga in här på bloggen! Så håll utkik!

/F



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0