Fredag

Äntligen fredag! Eller egentligen borde jag inte säga äntligen för det hade varit bättre om det hade varit onsdag eller något sånt. För tentans skull. Men nu är det som det är.

Jag har fått frågor angående mig och Mikael. Och nej, vi är inte längre tillsammans. Han bestämde sig för att han ville utforska lite nya marker och singellivet i USA. Så då får jag utforska här helt enkelt. Öppen för förslag. ;)

Idag kanske jag ska träffa min goda vän Therese! Sen blir det att städa hela lägenheten eftersom jag och Erica lovade mamma och pappa det. Fattar inte varför Erica sa att vi skulle göra det. Nu har dom det som ett krav på oss plötsligt. Jag trodde vi skulle göra det som en överraskning. Aja. Vi får väl se! Lite rengöringsmedel i hörnena så luktar det nystädat i allafall. :) Vad ska ni göra idag? :)

/Frida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0