Frida "Klanten" Karlsson

Jag lyckas då med allt. haha! Jag gjorde som sagt spaghetti och köttfärsås, som för övrigt blev grymt! När jag hade lagt upp en portion på tallriken skulle ta mitt glas mjölk och sätta mig, gissa vad som händer då? Jo, halva tallriken med spaghetti, köttfärssås och ketchup åker rakt ner på golvet. Lite på bänken, lite i lådan som var halft öppen och resten på golvet. Det värsta var att jag inte svor eller något. Annars kan det ju slinka ur ett och annat fult ord ur min mun. Men inte nu. Jag började nästan skratta, för det var inget som förvånade mig. Det var bara att ställa sig och kasta skiten och ladda på med ny mat. Denna gången gick det bättre och nu är jag mätt igen.

Jag tänkte ta en bild på hur köket såg ut med lite spaghetti åsånt överallt. Men så roligt ska ni inte få ha mina kära läsare så jag struntade i det. :P Nu ska jag försöka få ordning på mitt hemmabiosystem. Det ligger fortfarande nedpackat i lådan, jag vet inte om jag är tillräckligt teknisk för att kunna koppla in gult mot gult osv. Det återstår att se.

/F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0