Have you forgotten how we used to dream?

Trött som få är jag! Jag ska gå och lägga mig snart. Så här "tidigt" har jag inte lagt mig på över två veckor tror jag. Men efter tre timmars sömn, plus några minuter på föreläsningen (Vi såg på film, det var kolsvart i rummet och jag kunde bara inte hålla  ögonen öppna, nickade till flera gånger. haha) så kan man nog inte vara annat än trött.

Jag har omtenta på onsdag. Det här tar aldrig slut. Ska göra den tentan jag missade när jag var i USA och härjdade istället för att göra vettiga saker. Men så är det, smällar man får ta. Jag har dessvärre inte kunnat plugga något, har inte haft några böcker (eftersom de är i mitt försvunna handbagage) så det blir till att sitta hela dagen imorn. Alltid värt att göra ett försök i allafall.

Hoppas allt är bra med er!

/F


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0