I gotta feeling

That today is gonna be a good day! Är det inte lite konstigt hur man kan känna på sig sånt direkt när man vaknar? "Det här blir en bra dag!" eller "Bäst att ligga kvar för det här blir en dålig dag" Men idag känner jag på mig att det blir en bra dag.

Jag ska träffa Erik idag. Liksom varje fredag, och jag blir mer kär för varje gång! Det är det bästa med fredagar. Den stunden med Erik. Aaah! ♥ Men först blir det lite allvarliga saker; Jag har lovat mamma och pappa att dammsuga lägenheten och att plocka ordning i köket, för tydligen har dom problem med att göra detta själva. Haha! Tur att experten är här då! Sen ska jag på date med Weronica (fast det är inget allvarligt precis)! Wiie!

Nu blir det frukost; två kokta ägg! :)

/Frida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0