IKEA

Tjoho! Har varit en sväng på IKEA idag. Fick fixat nya skruvar och grejer till soffbordet så nu gick det att skruva på benen igen! Wihoo! Sen fick jag även köpt mig ett överkast till sängen och tre kuddar som man kan ha på bara. Och lite värmeljus förstås! :) Fast IKEAs värmeljus är de sämsta som finns för de brinner inte alls länge! Tråkigt! Det är därför man får 100-pack för 19 kr. :P

Imorgon hoppas jag på att min kära syster ska komma upp på besök! Hade varit såå kul! :) Alltid mysigt med lite besök! :) Jag är ju ledig också. Men hade tänkt att städa här, dammsuga och skura golven åså. :) Jag är verkligen en riktig hemmafixare. Haha! Vad har ni för planer till helgen??

åh! Fan va sugen jag blev på julmat, dom äter det på Mammas pojkar! Inte för att jag är jätteförtjust i julmat, men det såg riktigt gott ut. Mm! Tur att det bara är 42 dagar kvar till Julafton!


/Frida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0