Inte såå tidigt

God morgon på er solstrålar! I Trollhättan är det grått och trist hur ser era delar av Sverige ut på väderkartan? Jag skulle ju egentligen gått upp relativt tidigt idag, och med det menas runt 10- tiden. Men gissa vem som sov till 12? Jo, ingen mindre än jag. Jag säger då det. Typiskt mig. Det värsta är att jag kände att jag kunde sova ett par timmar till, men jag hatar att sova bort hela dagarna så jag lät bli. Nu ska jag sätta mig lite med hemtentan innan jag ska träffa Weronica. Förhoppningsvis kommer jag igång lite i allafall. Och jag struntar nog i att gå till skolan och sitter hemma vid köksbordet istället. Slipper jag slösa massa tid på att göra i ordning mig och gå dit. Smart va? Vad ska ni ha för er idag?

/Frida


Kommentarer
Postat av: Leia ♥ - det lilla extra

Hehe, 10 är ju inte tidigt :P

2009-11-16 @ 16:32:34
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0