Julschema

Jag rotade igenom min post och hittade ett brev från Maxi bland all skräp. Ibland är det tur man kikar igenom det. Jag fick mitt julschema och det är väldigt mycket tider, bra pengar sen i januari. Men kommer ju knappt att ha tid och köpa julklappar innan eller träffa någon.. Men det kanske det är värt?  :)

Lördag 19/12: 10-18-30
Söndag 20/12: 10-19.30
Måndag 21/12: 10-19
Tisdag 22/12: 12-20.30
Onsdag 23/12: 12-21

och sen är jag ledig framåt. I allafall som det ser ut just nu. Men va långa dagar jag gör, fast det är kul och jobba såna här helger för tiden går så fort med tanke på att det är huuur långa köer som helst! Gissa en som kommer vara dödstrött på julafton?

/Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0