Lördag

God morgon!
Idag är det lördag (nehe?!) och jag känner mig faktiskt lite kass idag. Men jag vet inte om det beror på att jag inte har ätit än eller om jag håller på att bli sjuk. Mamma och pappa är ju lite krassliga. Säger dom i allafall. Så jag ligger väl i riskzonen.

Men piggnar jag till under dagen blir det nog utgång. måste ju ut och utforska lite. haha. Men innan det händer något blir det nog chill till max. För det känns som jag ska spy när som helst. blää. Jag hatar att må illa! Pappa har varit och köpt frallor på Ritz idag, gott! Jag ska försöka få i mig en macka. Jag har inte ätit smörgås på hur länge som helst. Bara knäckebröd. Yey!

Vad smider ni för planer för idag då?

/Frida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0