Måndag

Hej på er!
Idag är det måndag, ny vecka med nya tag och nya möjligheter! Fan va jag älskar att tänka postivit, men i tider som dessa (NOVEMBERtider) så är det ganska svårt. Jag hatar november men ändå känns det som att det kommer bli en bra november trots allt. :) hihi. Vad tycker ni? Är november en bra månad eller inte?

Jag ska strax hoppa in i duschen. Frukosten (bestående av två löskokta ägg) åt jag precis så det är väl lika bra att fortsätta göra sig redo för eventuella händelser. Det kan ju hända mycket i Karlstad. Bor man i Kronoparken som jag gör så kan det definitivt hända mycket. Därför är det bäst och säkrast att hålla sig inne bakom låst dörr.

Idag ska jag leka byggare bob och hänga upp lite grejer på våra kära väggar. Batteriet till borrmaskinen har stått på laddning i en vecka nu så det borde gå att borra upp en hel del. På de väggar som inte är betongväggar så att säga. Men det är bara att knacka, lite här och lite där så är det löst snabbt! Men skoj är det! FixarFrida på gång!

Adios!

/Frida


Kommentarer
Postat av: Carzan

Borren stått på laddning en vecka eller 20 minuter ;) hihi! Men bra blev det allt! =) / Carzan

2009-11-09 @ 22:24:11
URL: http://carzan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0