Näst intill kaos

Gud! Vilken morgon jag fick till slut, det ville sig inte alls! Jag tog mig en dusch och skulle tvätta håret med mitt silverschampoo. Och vet ni vad? Mitt hår har nu lila nyanser lite överallt. Jag fick smått panik och tvättade håret två omgångar med vanligt schampoo, det blev lite bättre men guud va tråkigt det är! Så duschen tog mycket längre tid än va jag hade räknat med och håret torkar ju inte på en sekund. Gissa om jag hade det stressigt? :D Men jag lyckades, trots allt, komma i tid till föreläsningen, tack och lov! :D

Nu ska jag värma lite rester som blev kvar när jag gjorde köttfärssås, skönt att slippa laga mat! Perfa!

/Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0